Wednesday, March 5, 2008

ВИДЕО ПРИМЕР 3

Почитувани Колеги,

Според правилото - ГРЕШКИ, поточно според правилото допирање противник со дланка(и) и/или рака(це), играчот од одбрана или од нападот чини грешка кога:

1. Е во положба на чување и неправилно ја користи дланката(ите) или испружена рака(цете) на тој начин што ја(ги) задржува врз противникот кој е со топка, или
2. Ја закачува или обвива раката или лактот околу одбранбениот играч, со цел да стекне предност.

Погледнете го видео примерот и дајте го вашето мислење подолу во comments.



Со почит,
СККСГС

2 comments:

Antovski said...

Mislam deka situacijava e ocigledna i deka e jasno deka e napravena licna greska vo napad. Od prozorot se gleda deka igracot vo napad so koristenje na rakata se obiduva i sozdava prednost.

My Blog said...

Se soglasuvam so kolegata Antovski, iako sudiite (vodeckiot i centralniot) dosuduvaat poinaku, odnosno licna greska od odbrana. Za moment mi se cini deka i igracot od odbrana nedozvolivo igra (kontakt koj nema vlijanie) so levata raka probuvajki da go zadrzi igracot od napadot, no so ogled deka akcijata na napagacot e ocigledna - da se stekne prednost pri zavrsuvanje na akcijata kon protivnickiot kos so upotreba na levata raka na nedozvoliv nacin, moja odluka bi bila licna greska vo napad. Prasanje za kolegite: Koj od trojcata sudii e odgovoren za ovaa greska i od kogo sudijata koj e odgovoren moze da ocekuva pomos ako za toa ima potreba? Pozdrav