Thursday, May 17, 2018

Прашања

1. Додавањето на А1 према А2 играчот Б1 го пресекува со тупаница. Дали Б1 направил прекршок?
                                       Да                                     Не
2. При обид за кош од игра на А1, топката е во воздух кога се огласува сигналот на часовникот за шут. Топката потоа влегува во кош, во тој момент тренерот на екипата Б бара тај аут. Дали тај аутот ќе биде одобрен?
                                       Да                                      Не
3.А1 го започнува своето водење така што ја пребацува топката преку својот противник. Топката го допира теренот за игра по што А1 продолжува со водење. Дали е ова дозволена акција?
                                       Да                                      Не
4. 2:09 е на часовникот за игра во 4 период и тренерот на екипата А бара својот прв тајм аут во второто полувреме додека натпреварот се игра. 1:58 е на часовникот за игра и топката оди надвор од граничните линии и часовникот за игра е запрен. Тајм аут за екипата А е одобрен. Дали екипата А ќе има на располаѓање уште 2 тајм аута во второто полувреме?
                                      Да                                         Не
5. А1 шутира од игра на крајот на периодот. Топката е дозволено блокирана од Б1 по што се огласува сигналот на часовникот за шут. По сигналот Б1 прави лична грешка над А1. Дали судиите ќе доделат 2 слободни фрлања за А1?
                                       Да                                         Не

No comments: