Saturday, December 16, 2017

Прашања



    1.  За време на последното или единствено слободно фрлање, слободното фрлање завршува штом топката го допре обрачот. Исправно?
                              Да                                Не                                                                                              2. Б1 отскокнал од своето предно поле и го пресретнал додавањњето на А1 кон А2. Б1 со топката во рацете истовремено со двете нозе доскокнал со опчекорена централна линија и почнал да ја води топката. Дали тоа е исправна игра?
                              Да                                 Не
3    3. Судијата ја потфрлил топката при почетното потфрлување, но пред топката да биде легално одбиена од скокачите, скокачот А4 направил прекршок и топката е доделена на екипата Б за уфрлање. Тренерот лут на својот играч веднаш бара тајм аут кој му е одобрен од судиите. Исправно?
                              Да                                 Не
      4. А4 е во момент на шут кога Б4 направил неспортска грешка врз А5. Шутот на А4 е успешен. Судиите го признале кошот на А4 и доделиле 2 слободно  фрлања на А5 проследени со уфрлување за екипата А од централната линија спротивно на записничката маса.
                              Да                                   Не
5    5.Судиите по грешка пропуштиле да доделат на А5 2 слободни фрлања кои му  следуваат според правилата. Играта продолжила и топката постанала мртва поради досудена неспортска грешка на Б6 врз А6. Топката само што е ставена на располагање на А6 за првото слободно фрлање од казната за НГ, кога грешката е откриена. Дали грешката сеуште може да се исправи?
                               Да                                   Не

No comments: