1. При уфрлување А1 ја додава / упатува топката према кош и истата се заглавува помеѓу обрачот и таблата. Дали е ова ситација на потфрлање?
Да Не
2. А1 додека лежи на подот, стекнува посед на топка. А1 потоа започнува водење додека уште лежи на под. дали е ова дозволена акција?
Да Не
3. Тренерот на екипата А бара тајм аут по што играчот на екипата Б направил лична грешка. Дали приликата за тјам аут почнува пред судијата да ја заврши комуникацијата со записничката маса?
Да Не
4. Откако што го завршил возењето било во континуирано движење или додека стои, А1 ја удира топката од табла и ја фаќа или ја допира пред него што истата биде допрена од страна на друг играч. Дали е ова прекршок водење?
Да Не
5. А1 шутира на кош од игра . Топката влегува во кош и тогаш Б2 прави лична грешка на А2. Тоа е трета грешка на екипата Б во тој период. Екипата А ќе има нови 24 секунди на часовникот за шут?
Да Не
No comments:
Post a Comment