Thursday, October 6, 2016

Прашања

1. Истовремено со огласување на сигналот за крај на првиот период на А1 во момент на шут Б1 направил лична грешка и доделени се 2 слободни фрлања. Дали интервалот на игра започнува пред да се изведат 2 слободни фрлања?
                 Да                  Не
2. Екипата А на почетокот на второто полувреме нема подготвени 5 играчи кој имаат право да играат на теренот за игра, поради повреда и дисквалификација. Дали судиите се во право доколку дозволат на екипата А да продолжи со помалку од 5 играчи?
                 Да                  Не
3. Екипата Б има право на уфрлување врз основ на наизменичен посед. Судијата и/или записничарот прават грешка и ја доделуваат топката на екипата А за уфрлување. Дали екипата Б го губи правото на следно уфрлување врз основ на наизменичен посед?
                 Да                  Не
4. При уфрлување играчот А1 ја уручува топката до играчот А5 кој се наоѓа на теренот за игра. Дали А1 направил прекршок?
                 Да                  Не
5. А1 сеуште ја нема водено топката кога ја фрла према таблата и топката се одбива и А повторно ја фаќа пред да допре било кој играч на теренот. Дали ова е прекршок?
                 Да                   Не

No comments: