Wednesday, July 13, 2016

Прашања

1. Во последните 20 секунди од играта екипата А постигнала кош и тренерот на екипата Б побарал тајм-аут. Дали уфрлувањето кое следи после тајм-аутот ќе се изведе од линијата за уфрлување во пре во Б4. Предното поле со 14 секунди за напад?
                 Да                   Не
2. А4 има посед на жива топка на теренот близу до страничната линија. А4 е одблизу чуван од Б4 кој се слизнува и паѓа надвор од теренот во аут. Додека А4 пивотира го губи балансот и паѓајќи ја удира топката во Б4. Прекршок (аут) од екипата А, уфрлување а Б најблиску до местото на прекршокот. Исправно? 
                 Да                    Не
3. Со 2:00 минути преостанати за игра во последниот период на играта, А5 ја има топката во своите раце за уфрлување, кога Б5 причинил контакт на теренот и нему му е досудена лична грешка. Дали мора во ваква ситуација да биде досудена неспортска грешка?
                 Да                    Не
4. Дали постои случај кога часовникот за игра започнува да работи кога топката постанува жива?
                 Да                    Не
5. На почетокот на првото продолжение од играта, судиите по грешка дозволиле екипите да играат во погрешен правец. Грешката е откриена откако екипата А постигнала кош. Дали кошот на екипата А ќе биде признат и од екипите ќе биде побарано да играат во правилна насока?
                 Да                    Не

No comments: