Tuesday, April 19, 2016

Прашања

1. А2 дрибла додека е во своето задно поле и е одблизу чуван од Б3. Во приближно исто време А4 останува во противничкиот забранет простор повеќе од 3 сек. Дали А4 направил прекршок 3 секунди?
          Да          Не
2. Дали грешка која може да се исправи ќе биде исправена откако сигналот ќе означи крај на натпреварот, а судиите сеуште не го потпишале записникиот?
          Да          Не
3. На натпреварот треба да има 3 одделни гласни сигнали (уред за 24 секунди, уред за мерење на време и сигнал за тајм аут и измена) ?
          Да          Не
4. А1 ја прави својата 5-та грешка. Пред судијата да сигнализира на записничкиот стол, А1 добива и ТГ. Дали грешката ќе му биде доделена на тренерот на екипата А (впишана К)
          Да          Не
5. На играчот кој воедно е и тренер на екипата му е досудена ТГ поради бесење на обрачот за време на загревањето на полувреме. Дали оваа ТГ ќе биде запишана како грешка на тренерот?
          Да          Не

No comments: