
Одговор на прашање 2:
Според членот 42, односно членот 42.2.2, како и членот 42.2.3 од службените кошаркарски правила 2006, играта ќе продолжи со изведување на казната од две слободни фрлања и посед на топка за екипа А како резултат на техничката грешка од играчот Б2, или:
А / Б
Б4 2+П / А2 2+П
Б2 2+П /
Казните од Б4 и А2 ќе се поништат и ќе остане да се изведе казната од Б2.
Прашање 3:
Топката е во лет кон кошот после шутот на А4 за кош од игра кога се огласува свирката на судијата. Потоа топката удира во обрачот, се одбива од него и додека е сеуште над него таа е допрена од играчот А4.
Како ќе продолжи играта?
2 comments:
so ogled na toa deka se oglasila svirkata na sudijata, topkata postanala mrtva (clen-10.3 alineja 2) i igracite nemaat pravo da igraat so topkata dodeka taa ima status na mrtva topka, odnosno dokolku ima pogodok toj nema da se priznae a igrata ke prodolzi so administriranje na ona sto e dosudeno od sudijata
i ja se soglasuvam deka topkata ke postane mrtva so svirkata i deka igracot A4 nema pravo da ja dopira. ali ne se soglasuvam so toa deka eventualniot pogodok nema da vazi. Mozebi sudijata se oglasil za faul vrz igracot A4 ili vrz nekoj drug igrac od ekipata A, sto bi go napravilo eventualniot pogodok vazecki
Post a Comment