Monday, April 2, 2018

Прашања

1. Екипата А има остварено право на уфрлување на топката од страничните линии со 0:00,2 преостанато време за игра во третиот период. Од уфлувањето кое следува топката е додадена на А1 кој ја фаќа топката и веднаш упатува удар кон кошот. Додека топкат е во воздухот на својот лет кон кошот сее огласува сигналот за крај на периодот, после што топката влегува во кошот. Судиите го признаваат кошот. Исправно? 
                        Да                      Не 
2. А1 го започнал својот момент на шут продирајќи кон кошот, дршејки ја топката со двете раце. Во продолжение на своето движење тој е фаулиран од Б1, после што А1 направил прекршок чекори, а топката влегува во коѓот. Бидејќи А1 бил во момент на шут, кошот ќе се смета (важи) и на А1 ќе му биде доделено 1 слободно фрлање. Исправно?
                        Да                      Не 
3. А3 шутира на кош од игра за време на последните секунди на третиот период и обидот е успешен, кога во приближно исто време се огласил сигналот на часовникот за 24 секунди. Судиите не се сигуни дали топката била ослободена за шут од поле пред сигналот на часовникот за 24 секунди. Дали во ваков случај судиите имаат право да го користат ИРС системот и ја прегледуваат снимката од акцијата? 
                       Да                        Не
4. За време на првото полувреме од играта на А2 му е досудена ТГ поради лошо однесување. На помалку од две минути пред крај на четвртиот А2 го фаулира Б2 и тоа е петта лична грешка на А2 а воедно трета на екипата во тој период. Фрустриран А2 неспортски реагира и му е досудена ТГ. Дали заради досудена втора ТГ А2 веднаш ќе биде исклучен?
                      Да                         Не
5. За време на уфлување на топката од задното поле, А5 ја додава топката на А4 кој е на теренот исто така во задното поле. Топката го допрела А4, отскокнува од подот 1 до 2 секунди, после што А4 остварува посед. Дали судијата ќе започне со броење на 8 секунди во моментот кога А4 остваил посед?
                      Да                         Не

No comments: