Wednesday, August 17, 2016

Прашања

1. Досудена е техничка грешка на играчот А5. Дали капитенот на екипата Б ќе го одреди ѓутерот на слободното фрлање?
                  Да                  Не
2. Екипата А на време ја предава пријавната листа на записничарот. Броевите на 2 играчи се различни кој се гледаат на дресовите или името на некој играч е незапишано во записникот. Ова е откриено по почеток на натпреварот и судиите ја запираат играта. Дали ќе биде дозволено да се запише дополнителното име на играчот во записникот?
                   Да                  НЕ 
3. 2:09 е на часовникот за игра во 4 период и тренерот на екипата А го бара својот прв тај-аут во второто полувреме додека натпреварот се игра. 1:58 е на часовникот за игра и топката оди во надвор од граничните линии и часовникот за игра е запрен. Тајм-аут за екипата А е одобрен. Дали екипата А ќе има право на уште еден тај-аут во 4 период? 
                   Да                   Не
4. Сигналот на часовникот за игра за крај на периодот се огласил во приближно исто време кога А1 успешно изведува шут за 3 поени. Судиите не се сигурни дали А1 ја допрел граничната линија при шутот. Дозволено ли е користење ИРС систем за да се утврди дали шутерот направил прекршок аут?
                   Да                   Не
5. На А1 лична грешка направил Б1 и доделени се 2 слободни фрлања. По првото слободно фрлање судииите увидуваат дека А1 крвари и е заменет со А6 кој ќе го изведе второто слободно фрлање. Дали на екипата Б ќе и биде дозволено да замени 2 играчи?
                  Да                      Не

No comments: