Wednesday, May 25, 2016

Прашања

1. За време на почетното потфрлање А4 го фаулирал Б6 пред топката да ги напуштирацете не судијата при потфрлањето. Две (2) слободни фрлања ќе бидат изведени од Б6 и играта ќе продолжи со ново потфрлување во централниот круг. Исправно?
                Да                Не
2.Замена за обете екипи е дозволена секогаш кога часовникот за игра е запрен. Исправно?
                Да                Не
3. Дали е возможно да во последната минута на играта, било која екипа да има посед на топката во своето задно поле 20 секунди?
                Да                Не
4. За време на почетното потфрлање, скокачот А4 ја одбил топката надвор од граничните линиии во аут. Играта ќе продолжи со повторување на почетното потфрлање бидејќи ниту еден од нескокачите на теренот не ја допрел топката. Исправно?
                Да                Не
5. На почетокот на првото продолжение од играта, судиите по грешка дозволиле екипите да играат во погрешен правец. грешката е откриена откако екипата А постигнала кош. Дали кошот на екипата А ќе биде признат и од екипите ќе биде побарано да играат во правилна насока?
                 Да                Не

No comments: